سنگ گرانیت خرد شده

سنگ خرد شده از چه نوع کاری استفاده می کند؟ این سوال به یک شکل از هر توسعه دهنده ای ناشی می شود که ساخت خانه خود را شروع می کند و مصالح ساختمانی لازم را انتخاب می کند. گزینه های بسیار زیادی برای استفاده از آن وجود دارد و برخی از آنها در این مقاله به تفصیل توضیح داده شده است
انواع دیوارها
موادی که از خرد کردن سنگ به دست می‌آیند دیوار نامیده می‌شوند. بسته به اندازه قطعات تولید شده، به کسری با درجه بندی های مختلف تقسیم می شود.

نه تنها اندازه این ماده، بلکه سنگ هایی که از آنها تولید شده است نیز متفاوت است.

سنگ خرد شده گرانیت با خرد کردن گرانیت طبیعی استخراج می شود. در چنین ماده ای کانی های زیادی (شمشیر، کوارتز، میکا) وجود دارد و یکی از با کیفیت ترین ها به حساب می آید.

بهترین سنگ خرد شده گرانیت

سنگ آهک خرد شده در نتیجه خرد کردن سنگ آهک (کربنات کلسیم) به دست می آید که آن هم یک سنگ است اما منشا آتشفشانی و رسوبی ندارد تاجر سنگ قیمتی با سنگ ساختمانی متفاوت است.

خرده سنگ آهک

سنگ خرد شده شن از سنگ های معمولی رودخانه ای و شن ساخته می شود.

خرد کردن ثانویه در نتیجه پردازش سازه های بتنی یا آجری قدیمی حاصل می شود که بسته به اندازه کسری ها خرد و مرتب می شوند.

خردل ثانویه

سنگ خرد شده ضربه ای حاصل خرد کردن سرباره فلزی است که در فرآیند ذوب آهن به دست می آید.

سرباره خرد شده

انواع سنگ های صادراتی ایران

 

بسته به اندازه کسری از قلوه سنگ استفاده کنید

0-5 میلی متر. سنگ خرد شده این کسری عمدتاً به عنوان تزئینی استفاده می شود. این به اصطلاح غربالگری است که به طور خودکار هنگام مرتب‌سازی به نمرات نشان داده می‌شود. از انفجار هم از تورم مسیرها در باغ و زمین های ورزشی و هم برای تولید انواع خاصی از محصولات بتنی استفاده کنید. در ساخت و ساز جاده، از آن به عنوان زهکشی هنگام گذاشتن مسیرهای زمینی استفاده می شود.

محبوب ترین کسری تقریباً برای تمام مراحل ساخت بتن اعمال می شود:

تولید بتن: سنگ خرد شده و سرامیک طرح آجر با سیمان، ماسه و آب به میزان 4/1/2 / 0.5 مخلوط می شود که 4 سنگ خرد شده، 1 – سیمان، 2 – ماسه، 0.5 – آب است. نام تجاری بتن به دست آمده به کیفیت سیمان و نژاد آوار بستگی دارد. استفاده از قلوه سنگ گرانیت برای به دست آوردن مارک های با کیفیت بالا کاملاً اجباری در نظر گرفته می شود. بهترین تولید بتن
پر کردن زمین. برای تولید مخلوط سیمان از سنگ خرد شده 5-20 میلی متر استفاده می شود. محلول به نسبت 2/2/1/1 تهیه می شود که 2 سنگ خرد شده و ماسه و یکی آب و سیمان است. ابتدا تمام مواد خشک کاملاً مخلوط می شوند و فقط پس از آن آب اضافه می شود.

سنگ های خرد شده

جاده را جارو کن تقاضای زیاد، سنگ خرد شده ثانویه است که در نتیجه خرد شدن لایه های آسفالت برچیده شده به دست آمده است. جاده بوم می افتد به خواب خرده آسفالت و انتقال آن را با یک اسکله و برای استفاده گاهی سنگ قیمتی بالا برای آن استفاده می شود.

جاده رفت و برگشت

پوشش های فرودگاه برای انباشته شدن روسازی بتنی در مسیر، سنگ خرد شده گرفته می شود که خواص مقاومتی بالایی دارد. اغلب برای تولید این نوع کار از سنگ خرد شده از سنگ گرانیت یا شن استفاده می شود. این کسری فقط برای تخمگذار لایه دوم پوشش دو لایه مناسب است، سنگ خرد شده در سطح اول بسیار بزرگتر است.

20-40 میلی متر. این یک کسری متوسط ​​در نظر گرفته می شود و به طور گسترده ای هم برای متورم کردن زیر بوم جاده های آینده و هم برای پی ریزی ساختمان های صنعتی بزرگ استفاده می شود که در آن بار روی پایه بسیار قابل توجه است. علاوه بر این، تراموا و راه‌آهن آوار ریخته‌اند.

20-70 میلی متر. این کسری برای کار با حجم زیاد بتن هنگام ساخت سازه‌های بزرگ مقیاس، پل‌ها و گذاشتن اولین لایه روسازی بتنی در فرودگاه‌ها استفاده می‌شود.

صادرات سنگ

70 میلی متر و بزرگتر. این عمدتا تزئینی است و برای درمان سطح و تزئین استخرها و آب انبارها و همچنین برای کار با طرح های محوطه سازی شده و سرسره های آلپی استفاده می شود.

ویژگی های شن شن دقیق
سنگ خرد شده شن سزاوار است که در مورد او با جزئیات بیشتری بنویسیم ، زیرا از نظر ویژگی های استحکام آن نسبت به گرانیت حل نشده است و طبق برخی شاخص ها حتی از آن فراتر می رود.

سنگ خرد شده شن

سنگ خرد شده شن دارای سطح بسیار کم رادیواکتیویته است که با توجه به شرایط نامساعد محیطی آن را مفید می کند. همین سنگ خرد شده با گرانیت دارای پس زمینه تشعشعی افزایش یافته است که آن را برای استفاده در ساختمان های خصوصی نامطلوب می کند.
سنگ خرد شده شن برای خرید بسیار راحت تر و سودآورتر از خرده های گرانیت است.

بسترهای خشک شده در رودخانه هایی که مواد سنگ شکن در آنها تولید می شود، در گوشه هایی از کشور یافت می شود، بنابراین قیمت این ماده اصلا مانند بالا نیست و بعضی افراد با سرامیک کف باغ خانه را زیبا می کنند بعضی افراد با سنگ زیباسازی می کنند.
دامنه کاربرد آن بسیار گسترده و همه کاره است. انصاف شن (سنگ های رودخانه ای کوچک نورد شده) که توسط Sieving Career Rocks به دست آمده است، یک ماده تکمیلی عالی در طراحی کلبه ها و باغ خواهد بود. مسیرهایی که با سنگ های کوچک رودخانه پوشانده شده اند ظاهری زیبا و آراسته خواهند داشت و مخزن خانگی که با دیوار رودخانه تزئین شده است.