کیفیت گرانیت هندی

گرانیت هندی یکی از محبوب ترین گرایش های امروزی در غرب است. صادرات گرانیت به خارج از هند امروزه به یکی از سودآورترین درآمدهای صادراتی هند تبدیل شده است و مزایای شرکت های گرانیت آن را به یک فرصت تجاری شگفت انگیز تبدیل کرده است.
با صدای آمازون پولی
گرانیت جزء جدایی ناپذیر مورد نیاز برای ساخت و ساز است که منجر به خرید و فروش آن در سراسر جهان می شود.سنگ ایران صادرات گرانیت از هند به دلیل کیفیت و استحکام برتر در سال های اخیر رشد قابل توجهی داشته است.

داده های صادرات گرانیت هند نشان می دهد که بیش از 145 کشور در جهان به طور فعال گرانیت هندی را وارد می کنند. از این رو، واضح است که صادرات گرانیت از هند یک گزینه تجاری قابل دوام و پرسود است.

با این حال، قوانین و مقررات خاصی وجود دارد که صاحبان مشاغل درگیر در تجارت صادرات گرانیت باید در نظر داشته باشند. اکنون اجازه دهید نگاهی عمیق تر به نحوه صادرات گرانیت از هند به روش صحیح بیندازیم.

صادرات گرانیت از هند

داده های صادرات سنگ هند نشان می دهد که گرانیت دارای پتانسیل صادرات بسیار بالایی است. بیش از 145 کشور سالانه گرانیت هندی را به ارزش 498 میلیون دلار وارد می کنند. تجارت صادرات گرانیت عمدتاً به پنج کشور واردکننده زیر بستگی دارد:

1 چین 296 میلیون دلار
2 ایالات متحده آمریکا 40 میلیون دلار
3 ویتنام 32 میلیون دلار
4 عربستان سعودی 13 میلیون دلار
5 الجزایر 11 میلیون دلار
کد صادرات وارداتی خود را دریافت کنید

انواع سنگ های صادراتی ایران

صادرات به این پنج کشور بالغ بر 394 میلیون دلار است که تقریباً 79 درصد ارزش کل صادرات گرانیت را تشکیل می دهد. در حالی که گرانیت هندی برای همه چیز از مجسمه های نوآورانه و مدرن گرفته تا بناهای یادبود و ساختمان ها استفاده می شود، برای دکوراسیون داخلی آشپزخانه به شدت ترجیح داده می شود.

مدتی است که هند از پیشرو بودن در تجارت صادرات گرانیت لذت می برد. سبک، ظرافت و کیفیت بی بدیل گرانیت هندی به آن کمک کرده است تا به یک کالای ارزی چند میلیون دلاری تبدیل شود. سازه های معروف از سراسر جهان، از جمله یادبود جنگ ویتنام، یادبود قربانیان بمب اتمی در ژاپن، و یادبود بروس لی در واشنگتن، همگی با استفاده از گرانیت هندی ساخته شده اند.

تجارت صادرات گرانیت در هند

هند به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان گرانیت در جهان عمل می کند و ارزش این صنعت بیش از 25000 کرور روپیه است. هند دارای ذخایر عظیم گرانیت است که بیش از 4 تریلیون متر مکعب گرانیت را در خود جای داده است. علاوه بر این، داده‌های صادرات گرانیت هند نشان می‌دهد که تا کنون تنها 3 درصد از کل ذخایر اکتشاف شده است که احتمال کمبود عرضه را رد می‌کند.

هند تقریباً 15 درصد از کل تولید گرانیت در سطح جهان را تشکیل می دهد تاجر سنگ ساختمان قیمتی با ساختمانی متفاوت است. علاوه بر این، هند بیش از 100 نوع گرانیت را در خود جای داده است که این سنگ را در رنگ‌ها و بافت‌های مختلف در دسترس قرار می‌دهد که 60 مورد از این 100 مورد از نظر تجاری قابل دوام هستند.