کشمش پلویی آماندا درد دندان را درمان می کند

کشمش پلویی آماندا در فرآیند خشک کردن انگور به دست می آید، و از آنجایی که انگور از نظر طعم و مزه غنی و شگفت انگیز با تعداد زیادی از انواع است.

اعتقاد بر این است که در انواع تیره عناصر کمیاب مفید بسیار بیشتر از موارد روشن وجود دارد.

پس از خشک شدن توت ها، مقدار آنتی اکسیدان ها، اسیدها، ویتامین ها و مواد معدنی مفید چندین برابر افزایش می یابد، همانطور که در مورد سایر میوه های خشک یا  انجیر نیز وجود دارد.

روش های خشک کردن نیز متفاوت است، روشی ملایم تر در سایه و نه در آفتاب، به خصوص که بهتر است از مکانیزم ها و کوره های مدرن که سرعت خشک شدن را افزایش می دهند استفاده نکنید.

با این حال، در قرن 21 ما در حال حاضر به طور کامل برای پیشرفت فنی با سلامت خود هزینه می کنیم.

کیفیت کشمش پلویی آماندا بستگی به محل کشت انگور دارد. و تعجب آور نیست، زیرا تولید آن در ده ها کشور رایج است.

ایران، ترکیه، هند را می توان زادگاه انگور و کشمش پلویی آماندا دانست. اکنون احتمالاً چنین کشوری وجود ندارد که از آن استفاده نشود.

می توانید از آن نوشیدنی های زیادی درست کنید: کمپوت، کواس، شراب، جوشانده. غذاهای با افزودن آن نیز خوشمزه به نظر می رسند: کلوچه ها، میله های شیرین، کوکی ها، کوتیا، کیک های عید پاک، کیک پنیر، کاسرول، مخلوط ویتامین، پودینگ، پای، دسر، سالاد. اینها همه ایده های آشپزی با استفاده از این محصول نیستند. و افسانه های واقعی در مورد خواص مفید کشمش پلویی آماندا وجود دارد.

روشن یا کشمیش سفید: بدون استخوان، هسته دار و هسته دار سیاه تیره از نوع انگور «بیدانا» بدون هسته، غول طلایی، بزرگ با 2 استخوان از رقم «ارباب انگشتان»

این ترکیب حاوی مقدار زیادی منیزیم، پتاسیم، فسفر، آهن، سدیم، ویتامین های گروه B، PP در مقادیر مناسبی است.

این واقعیت که میوه های خشک برای بدن انسان مفید هستند در زمان های قدیم مورد توجه قرار گرفت.

میوه های خشک ذخیره شده برای زمستان به عنوان غذا استفاده می شد، حاوی ویتامین ها و مواد معدنی بود، سیستم ایمنی را تقویت می کرد و به محافظت در برابر سرماخوردگی و بیماری های ویروسی کمک می کرد.