کاشی بین کابینتی تبریز در موزه لوور پاریس به نمایش گذاشته شد

کاشی بین کابینتی تبریز ضخامت کاهش‌یافته با فناوری موسوم به “سنگ ورقه‌ای لمینت‌شده” تولید می‌شود و مزایای وزن کمتر و امکان قرار گرفتن روی یک کف یا دیوار موجود با ناراحتی کمتر را دارد.

کاشی بین کابینتی تبریز‌های با ضخامت بالا «کاشی بین کابینتی تبریز‌های ضخیم‌شده» یا «کاشی بین کابینتی تبریز‌های با ضخامت افزایش‌یافته» نیز نامیده می‌شوند و همچنین می‌توانند به صورت شناور، روی شن، ماسه یا روی پا گذاشته شوند. مزایا در مقاومت مکانیکی بیشتر است.

ابعاد باورنکردنی کاشی بین کابینتی تبریز‌هایی که امروز می‌توانیم آن‌ها را عرضه کنیم و بر روی شما بگذاریم: ما آنها را “اسلب‌های بزرگ” می‌نامیم.

پیشرفت تکنولوژی امروزه به ما این امکان را می دهد که بتوانیم بین کاشی بین کابینتی تبریز های با اندازه های بسیار کوچک مانند میکروموزاییک تا اندازه های غول پیکر یکی را انتخاب کنیم.

به طور کلی به صراحت می توان گفت استفاده از کاشی بین کابینتی تبریز به عنوان کف بعداً مطرح شد: اولین استفاده به عنوان پوششی برای تزئین و محافظت قطعی از دیوارهای بناهای مقدس و کاخ های نجیب بود.

کاشی بین کابینتی تبریز‌ها به‌عنوان ماده‌ای برای پوشاندن دیوارها یا کف‌ها به وجود نیامده‌اند، بلکه به‌عنوان نگهبان متن‌هایی که قرار بود بیشتر از کاغذ دوام داشته باشند، متولد شدند. بیش از 5000 سال پیش به شکل یک لوح سفالی پخته شده متولد شد که در آن کدها، مقررات یا زندگی نامه هایی حک شده بود که دست نخورده (یا تقریباً) تا به امروز باقی مانده است.

با گذشت زمان، همچنین به لطف فرآیندهای لعاب کاری که در ابتدا با حمام های قلع و سرب انجام می شد، کاشی بین کابینتی تبریز ها به یک عنصر تزئینی تبدیل شدند. قبلاً برای پوشش و غنی سازی دیوارهای مقبره ها و ساختمان های مقدس استفاده می شد، امروزه به عنصری از طراحی داخلی تبدیل شده است که در بسیاری از مناطق مورد استفاده قرار می گیرد.