کاشت بادام درختی پوست نازک در فلیپین موجب تعطیلی مدارس شد

بادام درختی پوست نازک تمام خواص بادام را دارد و مصرف آن می تواند به سلامت بدن و افزایش انرژی کمک کند.

کمک به سلامت استخوان: کلسیم یکی از ضروری ترین نیازهای استخوان برای سلامتی است. بادام درختی حاوی 60 میلی گرم یا 5 درصد کلسیم مجاز روزانه است. همچنین از آنجایی که این محصول حاوی منیزیم نیز می باشد به جذب بهتر کلسیم کمک می کند.

مناسب برای ورزشکاران: اکثر ورزشکارانی که به دنبال عضله سازی هستند از بادام درختی استفاده می کنند زیرا بادام حاوی مواد مغذی مانند پروتئین است و از آنجایی که پروتئین عنصر کلیدی در عضله سازی است، مصرف آن به همه ورزشکاران توصیه می شود. محصول را در رژیم غذایی خود بگنجانید.

مناسب برای گیاهخواران: از آنجایی که بادام سرشار از منابعی مانند منیزیم، ویتامین E، ویتامین B، کلسیم و فیبر غذایی است، می تواند انتخاب خوبی برای گیاهخواران باشد زیرا منبع کاملی است و می تواند هر آنچه بدن نیاز دارد را تامین کند.

نتیجه
در این مقاله با بادام درختی و خواص آن آشنا می شویم. اکنون که این محصول منبع غنی از مواد مغذی است، توصیه می شود آن را در رژیم غذایی خود بگنجانید تا انرژی کافی برای انجام فعالیت های روزانه خود را دریافت کنید.

خرید و مصرف این آجیل ارزشمند باید با دقت فراوان و از برندهای معتبر انجام شود. برند سیترونو بادام را در انواع مغز بادام خام (شیرین)، مغز بادام بو داده بدون نمک و مغز بادام مامرا با روش های نوین عرضه می کند و به بازار عرضه می کند. برای خرید این محصول به «محصولات ما: مغز بادام» مراجعه کنید.

تجزیه و تحلیل مولفه اصلی و رگرسیون چند خطی برای مشاهده تغییرات بادام بر اساس صفات فیزیکی و بیوشیمیایی انجام شد. تجزیه مولفه های اصلی 4 گروه خوشه ای از بادام های مورد مطالعه را بر اساس صفات فیزیکی و بیوشیمیایی نشان داد که 2/67 درصد از واریانس کل را تبیین می کند. نتایج نشان داد که بین توده ها از نظر خصوصیات فیزیکی آجیل و مغز و همچنین در صفات بیوشیمیایی ارزیابی شده تفاوت وجود دارد.