پوشیدن کفش اسپرت کاترپیلار توسط پیرزن هشتاد ساله هلندی موجب مرگ او شد

چه در شهر باشید و چه در مسیرهای پیاده روی، از غشای Gore-Tex که از شما در برابر رطوبت محافظت می کند، قدردانی خواهید کرد.

این یک فناوری است که کفش را کاملا ضد آب می کند تا از ورود برف یا باران به داخل آن جلوگیری کند.

صحبت در مورد کفش اسپرت کاترپیلار بدون اشاره به چسبندگی آن غیرممکن است. این بار، سازنده زیره Contagrip را انتخاب کرده است.

به لطف کرامپون های همه کاره آن، به خصوص مدل مناسبی است. هنگامی که باید در مسیری مرطوب یا خشک پیاده روی کنید، گرفتن به طور سیستماتیک برای بیشترین لذت شما انجام می شود.

کفش اسپرت کاترپیلار به لطف وجود رویه پایین، به وضوح برجسته می‌شوند. به عنوان یک امتیاز، گرفتن همیشه بهینه با محافظت موثر از پاهای شما است. چه برای یک فعالیت با محوریت پیاده روی و چه برای تمرین دیگری در فضای باز، قطعاً ناامید نخواهید شد.

به همین دلایل مختلف است که این کفش اسپرت کاترپیلار یکی از بهترین راه حل هایی است که می توانید در زمینه راه رفتن فعال برای زنان پیدا کنید.

مهمتر از همه، کفش های زنانه اسپرت کاترپیلار کفش های ورزشی راحت هستند. آنها با استفاده چند منظوره بسیار مشخص هستند که به وضوح می توانید برای پیاده روی سریع یا سایر فعالیت های خارج از منزل از آنها استفاده کنید.

البته، به دلیل زیره بسیار چسبنده آن که در داخل خانه باشید، هیچ فایده ای نخواهد داشت، در داخل خانه استفاده نمی شوند. از طرفی کفی نساجی به ویژه با در نظر گرفتن قیمت خرید آن مرجع عالی است.

با یک آستر مصنوعی، کیفیت با یک پاشنه صاف باقی می ماند تا در طول گام های خود خجالت نکشید. حتی اگر کاربرد اصلی آن در جاده باشد، هیچ چیز مانع از آن نمی شود که مسیرهای سخت تری را طی کنید.

اگر برای شما جنبه زیبایی و مد روز نیز مهم است، بدانید که کفش های کتانی زنانه Skechers D’Lites دعوتی به این سمت هستند. هنگامی که آنها را امتحان کردید، خیلی سریع به همراه ایده آل شما تبدیل می شوند، چه در حین پیاده روی فعال یا صرفاً برای یک لباس غیر رسمی تر.

4. Salomon Outbound GTX