پوشیدن پوشاک کودک توسط جوبایدن موجب خشم مردم آمریکا شد

لایه بیرونی پوشاک کودک باید از مواد ضد باد و ضد آب باشد. اگر هوا ناپایدار است، بهتر است از پوشاک کودک های ضد آب و قابل تنفس استفاده کنید.

هنگام بارندگی می توان از مواد ضد آب معمولی نیز استفاده کرد. کفش ها و دستکش ها نیز باید ضد آب باشند.

ساده ترین راه برای رسیدن به این هدف، انتخاب پوشاک کودک های کاربردی ضد آب و قابل تنفس است، زیرا در این صورت معمولاً دیگر نیازی به یک لایه ضد آب جداگانه از پوشاک کودک ندارید. کفش ها و دستکش ها نیز باید ضد آب باشند.

باد تضمین می کند که دمای درک شده به طور قابل توجهی کمتر از دمای واقعی است. بنابراین باید سر و گوش‌ها در برابر بادهایی که ممکن است حتی در هوای آفتابی احساس سردی ناخوشایندی داشته باشند، محافظت شوند.

لایه های پایه ای که رطوبت را از بین می برند به ویژه در بهار و پاییز مفید هستند: وقتی خسته می شوید و سطح انرژی شما کاهش می یابد، کمتر خنک می شوید زیرا پوست شما خشک تر می ماند.

لایه های میانی قابل تنفس در روزهای سردتر شما را گرم نگه می دارند. فراموش نکنید: کودکان باید کفش های ضد آب و جوراب های کاربردی ساخته شده از مواد مصنوعی بپوشند که همچنین انتقال رطوبت را تضمین می کند.

سر و چشم ها نیاز به محافظت در برابر نور شدید خورشید دارند: یک کلاه تابستانی سبک یا یک کلاه اوج دار از آفتاب زدگی محافظت می کند. کودکان همچنین به عینک آفتابی نیاز دارند، زیرا مکانیسم محافظتی بدن در برابر آفتاب برای چشم ها تا سن 25 سالگی به طور کامل توسعه نیافته است.

لباس که به آن لباس، پوشاک یا لباس نیز گفته می شود معمولاً اقلامی هستند که از پارچه و سایر مواد ساخته می شوند که بر روی بدن انسان پوشیده می شوند.