نصب شیرالات بهداشتی اخوان در کاخ فرعون موجب مرگ او شد

تست های فشار و دما برای شیرالات بهداشتی اخوان مطابق با استانداردها و گواهینامه های فعلی است.

دما و فشار مورد استفاده برای آزمایش شیرها به کاربرد آنها و هدف هر آزمایش بستگی دارد.شیرها در چه دما و فشاری تست می شوند؟

شیرالات بهداشتی اخوان خودبسته: این نوع شیرالات بهداشتی اخوان اتوماتیک در فضاهای عمومی کاربرد فراوانی دارد. علاوه بر قوی، اقتصادی و کاربردی بودن، مجهز به سیستم داخلی است که زمان جاری شدن آب را محدود می کند.

شیرالات بهداشتی اخوان میکسر توکار: موجود در انواع ترموستاتیک و مکانیکی، این نوع شیرالات بهداشتی اخوان برای دوش های ایتالیایی مناسب است و ظاهری تمیز به سرویس بهداشتی می دهد. علاوه بر این، باعث صرفه جویی در فضا می شود.

شیرالات بهداشتی اخوان آبشار مخلوط کن: می تواند مادون قرمز، ترموستاتیک، توکار یا مکانیکی باشد. دهانه میکسر شکلی کشیده و صاف دارد و جلوه زیبایی به یراق آلات می بخشد. این نوع میکسر مخصوصاً برای وان حمام مناسب است.را باز و بسته می کند. این نوع شیرالات بهداشتی اخوان به صورت شیرالات بهداشتی اخوان ​​پروانه ای نیز موجود است. از آنجایی که می تواند کاملاً سوراخ باشد (دهانه شیرالات بهداشتی اخوان به اندازه داخل لوله است) برای استفاده در موقعیت نیمه باز (مثلاً برای تنظیم جریان) مناسب نیست.

شیرالات بهداشتی اخوان الکترونیکی: با تشخیص مادون قرمز کار می کند. این نوع شیرالات بهداشتی اخوان معمولاً در مکان هایی که رعایت بهداشت در اولویت است و در ساختمان های عمومی استفاده می شود. عملی، بهداشتی، قوی و اقتصادی است.

در میان شیرالات بهداشتی اخوان میکسر، میکسرهای ترموستاتیک، شیرالات بهداشتی اخوان همزن و شیرالات بهداشتی اخوان تکی سطوح کیفیت متفاوتی وجود دارد. کیفیت لوله ها، شیلنگ ها، دستگیره ها و مواد بدیهی است که یک معیار کیفیت است، اما نه تنها.

دبی و دمای شیرها از نظر راحتی عناصر مهمی هستند. اتصالات بهداشتی باید بتوانند با دقت و ایمنی کامل کار کنند – به ویژه با توجه به خطر سوختگی.