مواد شوینده افق کوروش موجب نزدیک تر شدن مریخ به زمین شد

مواد شوینده افق کوروش پودری ماندگاری بیشتری نسبت به شوینده های مایع دارند، بنابراین می توانید به راحتی و بدون نگرانی آنها را به صورت عمده خریداری کنید. محدودیت اصلی شوینده های پودری این است که به خوبی در مایع حل نمی شوند و می توانند رسوبات گچی را روی لباس ها باقی بگذارند.

شوینده های مایع: شوینده های مایع با آب، به خصوص در آب سرد، عالی عمل می کنند. قبل از شستن لباس‌ها، به راحتی می‌توان از آنها برای درمان لکه‌ها نیز استفاده کرد.

اما محدودیتی که در آنها وجود دارد این است که به عنوان مایع، به راحتی می توان از آنها بیش از حد استفاده کرد و همچنین بسته بندی آنها ضایعات بیشتری ایجاد می کند.

غلاف های شوینده غیر سمی: غلاف های مواد شوینده غیر سمی عاری از مواد شیمیایی هستند و استفاده از آنها آسان است. آنها کاربر را از هرج و مرج استفاده از دوز صحیح، که اغلب به طور طبیعی اتفاق می افتد، رها می کنند.

Cleancult یکی از این مواد شوینده غیر سمی است. بسیار موثر است و جعبه‌ای از غلاف‌های لباس‌شویی حساس است که تمیز کردن، لکه‌زدایی و روشن‌کننده‌ها را ترکیب می‌کند.

بهترین بخش این است که فاقد کلر، رنگ، فسفات و عوامل ماسک کننده است. همچنین دارای امتیاز تمیزکاری معادل مواد شوینده معمولی است.

از آنجایی که این ها ضد حساسیت هستند و برای پوست های حساس عالی هستند، می توانید بنشینید، استراحت کنید و بدانید که می توانید لباس های تمیزی را با مواد عالی و دوستدار پوست داشته باشید.

شوینده سورفکتانت یا مخلوطی از سورفکتانت ها است که در محلول رقیق شده با آب خاصیت پاک کنندگی دارد. یک شوینده شبیه صابون است، اما با ساختار کلی R-SO4-، Na+، که در آن R یک گروه آلکیل با زنجیره بلند است. مانند صابون ها، مواد شوینده آمفیفیلیک هستند، به این معنی که دارای مناطق آبگریز و آب دوست هستند.