فروش یونجه خشک در شیراز موجب تخریب مقبره سعدی شد

دام ها در مزارع در فضای باز که عمدتاً از بلوط و پوشش گیاهی وحشی و یونجه خشک در شیراز تغذیه می‌کنند.

خوک‌ها به سهم خود تقریباً به طور انحصاری از یونجه خشک در شیراز تهیه شده در مزرعه یا خریداری شده از توزیع‌کنندگان، تعاونی‌ها یا سازمان‌های خصوصی استفاده می‌کنند.

جیره آنها حاوی مقدار زیادی غلات (گندم، جو، جو، ذرت)، به طور متوسط ​​60 درصد، نخود و کیک دانه های روغنی است.

غذای انرژی بیشتری مانند ذرت به خوک هایی که برای کشتار در نظر گرفته شده اند داده می شود تا خروس هایی که بچه خوک ها را به دنیا می آورند.

در نهایت، طیور (مرغ، بوقلمون، اردک و غیره) فقط غلات و یونجه خشک در شیراز غلیظ مصرف می کنند. جیره آنها حاوی بیش از 70 درصد غلات است و بقیه از پروتئین های غلیظ گیاهی مانند کنجاله سویا تشکیل شده است.

کیفیت جیره های حیوانی مدیون تولیدکنندگان بذر است زیرا آنها هستند که انواع غلات، حبوبات و سایر محصولات پروتئینی را انتخاب می کنند که به پرورش دهنده اجازه می دهد تولید گوشت یا شیر خود را افزایش دهد.

بنابراین پرورش دهندگان از ویژگی های قابلیت هضم گیاهان، خوش طعم بودن، ارزش انرژی یا حتی منظم بودن تولید آنها حمایت می کنند.

این گیاهان همچنین به دلیل تحمل آنها در برابر بیماری ها و آفات انتخاب می شوند که عملکرد و کیفیت غذای ارائه شده را تضمین می کند.

ضروری است که یونجه خشک در شیراز دام هیچ خطری برای آنها یا انسان ها نداشته باشد. همه ارتباط نزدیک بین ایمنی یونجه خشک در شیراز و آنچه می خوریم را می دانند.

تغذیه خوب حیوانات به منظور تغذیه بهتر انسان، امروزه هدف اصلی تولیدکنندگانی است که برای حیوانات پرورشی یونجه خشک در شیراز تولید می کنند. قانونگذار حاضر است به آنها یادآوری کند. یونجه خشک در شیراز دام یکی از بخش‌های تحت نظارت در اروپا است.