صادرات سنگ گرانیت

صادرات گرانیت
اگر به دنبال صادرات گرانیت هستید، باید اطلاعات مختلفی مانند داده های صادرات گرانیت، خریداران و واردکنندگان گرانیت در سراسر جهان، روش های صادرات گرانیت، عوارض و مالیات های قابل اعمال بر صادرات گرانیت از هند را بدست آورید. Connect2India تمام اطلاعات را در یک مکان در اختیار شما قرار می دهد تا به شما کمک کند گرانیت را به طور مؤثر و آسان صادر کنید.

تجزیه و تحلیل صادرات برای گرانیت

گرانیت در سراسر جهان معامله می شود. داده های ارائه شده در مورد تجزیه و تحلیل صادرات نشان می دهد که تقریباً 147 کشور و منطقه وجود دارد که به طور فعال گرانیت را از هند وارد می کنند. ارزش مجموع کل صادرات 498.85 میلیون دلار است. بنابراین، اگر هر صادرکننده ای مایل به صادرات گرانیت باشد، Connect2India یک راهنمای کامل در مورد نحوه صادرات گرانیت از هند ارائه می دهد تاجر سنگ قیمتی با ساختمانی متفاوت است. داده های زیر شامل همه چیز از تجزیه و تحلیل صادرات گرانیت گرفته تا منابع صادراتی است.

پنج کشور برتر برای صادرات گرانیت از هند

از منظر داده‌های مربوط به صادرات گرانیت، 5 شریک تجاری برتر هند که گرانیت را از صادرکنندگان هندی وارد می‌کنند در جدول ذکر شده‌اند، اگرچه ارزش کل صادرات 5 کشور برتر 394.44 میلیون دلار است که 79.07 درصد از کل صادرات را تشکیل می‌دهد.

انواع سنگ های صادراتی ایران

کجا صادرات گرانیت
تجزیه و تحلیل صادرات گرانیت و سنگ پله مرمریت در قالب نقشه نشان داده شده است. ارائه نقشه به صادرکنندگان هندی گرانیت کمک می کند تا منطقه مورد نظر خود را انتخاب کنند.

نقشه به وضوح مناطقی را که گرانیت به طور عمده صادر می شود نشان می دهد

برای نسل ها، خانه ها در سوئد از سنگ ساخته شده اند، آنها اغلب به عنوان خاطرات دوران گذشته افتخار می کنند. بسیاری از آنها از قرن دوازدهم تا به امروز باقی مانده اند.

اکنون زمان آن است که دوباره ساختن در سنگ را شروع کنیم! در زیر یک ویدیوی کوتاه در مورد سنگ مورد استفاده ما آمده است.

ما به عنوان تنها شرکت در سوئد می توانیم خانه هایی با گرانیت بسازیم. خانه ها با سنگ های گرانیتی و سنگ مرمریت سفید چرمی به ضخامت 30 سانتی متر ساخته شده اند که در ملات آهک ریخته شده اند. بنابراین ما با سوراخ های بتنی لکاستنی یا گچ کاری شده با گچ در خارج کار نمی کنیم بلکه با گرانیت جامد کار می کنیم.

سنگ نما که خانه از آن ساخته شده است گرانیتی از Skåne است که اصطلاحاً Bjärlövsgranit نامیده می شود، رنگی گرم با کمی رنگدانه قرمز دارد. سنگ ازاره از گرانیتی به نام هالندیا تشکیل شده است. با بافت زیبای خود به خوبی از خانه متمایز خواهد شد. نما تا حد زیادی بدون نیاز به تعمیر و نگهداری خواهد بود. سنگ ماده ای است که با افزایش سن زیباتر می شود. بنابراین خانه ای خواهد بود که برای نسل ها سربلند و قوی خواهد ماند. خانه ها به طور کامل با گرمایش از کف و در غیر این صورت انتخاب بالای مصالح تحویل داده می شوند.

صادرات سنگ

سطوح داخلی که از سنگ ساخته شده از سنگ آهک تشکیل شده است.

اسکلت خانه در سنگ باربر می شود، پشت آن عایق 20 سانتی متری و سپس پانل های دیواری می آید.

بنابراین ضخامت دیوار 50 سانتی متر بدست می آید. این به این معنی است که سوله های پنجره ای عمیق و زیبا به دست می آورید. خانه مورد نظر شما توسط یک معمار طراحی و ساخته شده است. یعنی مشتری می تواند قسمت بزرگی از خانه را طراحی کند.

من که می‌سازم، یکی از شش استاد سوئد در سنگ‌تراشی هستم و تجربه طولانی و محکمی در کار با ساختمان‌های فرهنگی، مانند قلعه‌ها و کلیساها دارم.