سنگ گرانیت فنلاند

سنگ طبیعی فنلاند یک ماده منحصر به فرد است

هر محصول ساخته شده از سنگ طبیعی از نظر رنگ و بافت منحصر به فرد است. گرانیت فنلاندی که ما پردازش می کنیم یک جایگزین زیست محیطی و اخلاقی است. چیزهای ابدی از آن حک شده است.گرانیت فنلاندی برای تمامی کاربردها در سنگ قبر، اثاثیه منزل و انواع ساختمان های داخلی و خارجی مناسب است. دوام و ظاهر زیبای سنگ فنلاندی به این مکان ظرافت و وقار می بخشد.

تاریخچه گرانیت فنلاند

استفاده از سنگ فنلاندی سنت دیرینه ای دارد. سنگ سخت فنلاندی، گرانیت، همیشه در یک محیط پایدار ساخته شده است. صدها سال زمان کوتاهی در عصر حجر است وقتی به ساختمان‌ها، دیوارها و مجسمه‌های سنگی قدیمی نگاه می‌کنید که میراث فرهنگی قوی در تاریخ فنلاند را نشان می‌دهند. بزرگترین و بادوام ترین دستاوردهای معماری ما در سنگ حک شده است.

گرانیت فنلاندی در سراسر جهان مورد استقبال قرار می گیرد.

محصولات و مواد اولیه گرانیت دهه هاست که از فنلاند به نقاط مختلف جهان صادر می شود تاجر سنگ قیمتی با ساختمانی متفاوت است. Loimaan Kivi می‌خواهد صادرات محصولات سنگ تمام شده را که به دلیل تخصص قوی ما در صنعت سنگ به جا مانده است، ترویج دهد.

ما همچنین در حال سرمایه گذاری در جهتی فزاینده سازگار با محیط زیست در تولید خود هستیم. در Loimaa، ما در ماشین‌های کارآمدتر انرژی، راه‌حل‌های روشنایی و گرمایش سرمایه‌گذاری کرده‌ایم. سنگ طبیعی فنلاند یک محصول طبیعی خالص است، دارای ماندگاری بسیار طولانی، مصرف انرژی پایین در حین ساخت و بدون نیاز به مواد شیمیایی برای فرآوری است. علاوه بر این، 100٪ قابل بازیافت است. به این ترتیب می توانیم به کل زنجیره تولید محصولات سنگی خود افتخار کنیم.

انواع سنگ های صادراتی ایران

تاثیرات دی اکسید کربن کم را تضمین می کند

ردپای کربن سنگ طبیعی فنلاند اکنون مشخص شده است. هنگام پیگیری اهداف کربن خنثی، مهم است که ردپای کربن مواد را بتوان از ابتدا تا انتهای زنجیره تولید اندازه‌گیری کرد. ردپای دی اکسید کربن / EPD (اعلامیه محصول زیست محیطی) برای متداول ترین سنگ های ساختمانی، دال ها، حاشیه ها، سنگ فرش ها، پله های بلوک، دیوارها، میزها، سنگ قبرها و غیره محاسبه شده است.

نقشه راه وزارت محیط زیست فنلاند برای ساخت و ساز با ردپای کربن کم با هدف ادغام ردپای CO2 در مقررات ساختمانی است. یک روش ارزیابی توسط این وزارتخانه برای محاسبه تأثیر آب و هوای یک سازه در طول چرخه عمر یک ساختمان، از ساخت محصولات ساختمانی تا تخریب و بازیافت ساختمان، ایجاد شده است. استفاده پایدار از منابع طبیعی، بازیافت کارآمد مواد و عمر طولانی آنها از عوامل مهم برای خریدهای آینده خواهد بود. سنگ طبیعی فنلاند یکی از بهترین جایگزین ها برای مصالح ساختمانی است و سرامیک کف باغ یکی از گزینه ها برای کف می باشد اما سنگ مقاومت بالای دارد.

بخش ساخت و ساز حدود یک سوم از انتشار گازهای گلخانه ای جهان را تشکیل می دهد. بسیاری از شهرها و شهرداری ها اهدافی را برای خنثی شدن نسبت به کربن تعیین کرده اند، هدف دولت فنلاند این است که تا سال 2035 کربن خنثی شود.

صادرات سنگ

سنگ پله مرمریت یک محصول ارگانیک 100% قابل بازیافت است. سنگ طبیعی فنلاند در برابر نوسانات فصول فنلاند مقاومت می کند و استحکام و دوام خاص خود را دارد. سنگ طبیعی فنلاند یکی از بهترین جایگزین ها برای انواع سنگ ساختمانی است.
ما دائماً در تلاش برای یافتن مناطق استفاده جدید هستیم تا بتوانیم تا حد امکان از مواد خام استفاده کنیم، مواد باقیمانده را به سنگ شکن / ماکادام خرد می کنیم تا بتوانیم بیشتر در جاده استفاده کنیم. ساخت و ساز. سنگ طبیعی فنلاند یک ماده بسیار ارگانیک است که مستقیماً از خاک غنی فنلاند می آید.

گرانیت های فنلاند مورد استفاده

توسط لویمان کیوی اولین آزمون را مطابق با یک استاندارد انجام داده است.

علامت CE به محصول اجازه می دهد تا آزادانه در منطقه اقتصادی اروپا حرکت کند و سنگ قیمتی برای برخی ساختمان ها استفاده می شود. این یک اعلامیه توسط سازنده است مبنی بر اینکه مشخصات اساسی محصول مطابق با استاندارد محصول هماهنگ تعیین شده است و نشان CE آنها را به صورت هماهنگ اروپایی نشان می دهد. با استفاده از اطلاعات نشان CE، کاربر محصول می تواند تعیین کند که آیا محصول دارای الزامات رسمی برای استفاده مورد نظر خود است یا خیر. با علامت CE، سازنده تأیید می کند که این الزامات برآورده شده است.