خوردن جو دوسر بدون گلوتن توسط پادشاهان عثمانی موجب نفرت مردم از آنها شد

آیا می دانستید که جو یکی از غلات پر پروتئین است؟ اگر گیاهخوار یا گیاهخوار هستید، مصرف روزانه جو دوسر بدون گلوتن جالب است.

علاوه بر این، جو دوسر بدون گلوتن خود را به تمام فانتزی های آشپزی وامی دارد زیرا طعم آن چندان مشخص نیست.

شیرین، شور، برای صبحانه، میان وعده یا شام، تکه های جو دوسر بدون گلوتن یک مزیت عالی برای تغییر لذت در هنگام خوردن یک رژیم غذایی متعادل است.

غلات کامل را ترجیح دهید. در واقع، قسمت بیرونی غلات که سبوس جو دوسر بدون گلوتن نیز نامیده می شود، غنی ترین بخش از ویتامین ها و مواد معدنی است. اشتباه می کنیم اگر خود را از آن محروم کنیم.

بر اساس مطالعه ای که توسط محققان انجام شد، مشخص شد که خوردن جو دو بار به طور متوسط ​​در هفته، سطح کلسترول خون را محدود می کند.

در واقع بلغور جو دوسر بدون گلوتن سرشار از فیبر محلول است. این نوع فیبر به کاهش کلسترول بد و همچنین کنترل قند خون کمک می کند.

اگر در مورد سطح کلسترول خود نگران هستید، جو دوسر بدون گلوتن را در رژیم غذایی روزانه خود قرار دهید.

ید یک عنصر ضروری برای عملکرد مناسب تیروئید است. و جو حاوی مقدار قابل توجهی است.

بنابراین نیاز به مکمل با سایر منابع پروتئینی مانند گوشت یا حبوبات است. به یاد داشته باشید که اسید آمینه زمانی ضروری است که بدن قادر به تولید آن نباشد و لزوما باید از رژیم غذایی تامین شود.

با مصرف منظم بلغور جو دوسر بدون گلوتن، می توان خطر بیماری های مرتبط با مشکلات تیروئید را محدود کرد.

اگر در تمام طول روز اعصاب خود را به هم می‌ریزید، جو دوسر بدون گلوتن می‌تواند پاسخگو باشد.

گفته می شود منیزیم، سلنیوم، فسفر و کلسیم موجود در بلغور جو دوسر بدون گلوتن سیستم عصبی را تسکین می دهد و از استرس جلوگیری می کند.

از اضافه کردن آن به دستور العمل های خوشمزه خود مانند سوپ، سالاد یا حتی گراتن شک نکنید.