خوردن بادام هندی صنعتی در دوران بارداری موجب باهوش شدن نوزادان می شود

آجیل بادام هندی صنعتی از آنجایی که در متابولیسم انرژی شرکت می کند و این امر با تامین مواد مغذی ضروری برای عملکرد صحیح بدن، به عنوان پشتیبان جالبی برای یک میان وعده در نظر گرفته می شود.

در واقع، متابولیسم انرژی مجموعه ای از واکنش های شیمیایی در سطح سلول های ارگانیسم است که اجازه تولید انرژی را می دهد.

بنابراین، دومی نیاز به کمک بسیاری از ریز مغذی ها برای عملکرد صحیح دارد. به نوبه خود، بادام هندی صنعتی حاوی سطوح جالبی از مواد مغذی خاص برای متابولیسم انرژی است: مس، منگنز، فسفر، سلنیوم، روی.

در نتیجه، بادام هندی صنعتی به شدت در متابولیسم انرژی نقش دارد، زیرا ریزمغذی های موجود در آن برای عملکرد صحیح مواد مغذی انرژی ضروری هستند تا از عملکرد مناسب بدن اطمینان حاصل شود.

توصیه های متخصص تغذیه: یک مشت بادام هندی صنعتی (حدود 30 گرم) در هر وعده غذایی در روز مصرف کنید.

توصیه می شود که آنها را ترجیحاً به عنوان میان وعده در بعد از ظهر مصرف کنید تا از میان وعده های فرآوری شده، چرب، شور یا شیرین که ممکن است بعد از ظهر وجود داشته باشد، خودداری کنید.

آجیل بادام هندی صنعتی (کامل، کبابی، برشته شده یا تکه‌ای) را در آماده‌سازی‌های زیر بگنجانید تا مصرف آن‌ها آسان‌تر شود: سرو، سالاد، غذای اصلی، دسر، لبنیات، موسلی.

مصرف بادام هندی صنعتی را با سایر دانه های روغنی و میوه ها جایگزین یا همراه کنید تا تنوع غذاهای مصرفی را بهینه کنید و در نتیجه تامین مواد مغذی بدن را ارتقا دهید.

 

مصرف غذاهای غنی از آنتی اکسیدان ها را به منظور جلوگیری از شروع بیماری های قلبی عروقی ترویج دهید: ادویه ها، گیاهان، میوه ها و سبزیجات رنگی، دانه های روغنی.

وعده های غذایی بیش از حد بزرگ، چرب، شور و شیرین را محدود کنید زیرا در طولانی مدت باعث شروع بیماری های قلبی عروقی می شود.