با خوردن شامپو شبنم کوچک هرگز به کرونا مبتلا نمی شوید

عجله هر تولید کننده شامپو شبنم کوچک این است که محصولات خود را که در طیف گسترده ای در اکثر فروشگاه ها ارائه می شود، ببیند تا بداند مشتریان آنها را خود به خود انتخاب نمی کنند و نه به دلیل قیمت پایین، بلکه به این دلیل که از کیفیت ثابت آنها اطمینان دارند.

شامپو ایده آل یک مفهوم ذهنی است، اما تعدادی معیار عینی وجود دارد که محصول را به هدف مورد نظر نزدیک می کند. باید بمالید و خوب آبکشی کنید، کف کرمی غلیظی داشته باشد، ناخالصی ها را بدون توجه به سختی آب به سرعت پاک کند و چشم و پوست سر را تحریک نکند.

پس از استفاده، مو باید به سرعت خشک شود، به راحتی شانه شود، صاف و براق باشد. مزایای اضافه شده مانند کنترل شوره سر، تقویت مو، حجم دهنده و غیره، تنوع بی پایانی از شامپوها را ارائه می دهد. مولفه بازاریابی نقش بزرگی را ایفا می کند که به هر محصول شناخت و جذابیت می بخشد و همچنین با روندهای مدرن بازار مطابقت دارد.

ایجاد یک شامپو خوب کار آسانی نیست. ترکیبات بالقوه ناسازگار می توانند در همان فرمولاسیون باشند، مانند سورفکتانت های آنیونی و کاتیونی (سورفکتانت ها)، اجزای غیر قطبی که کف را “خاموش” می کنند، ذرات نامحلول که نیاز به تعلیق دارند، و موارد دیگر.

شامپو

شامپوها اغلب عملکردهای متقابلی را انجام می دهند: در همان زمان، آنها باید ناخالصی ها را از سطح مو پاک کنند و مواد فعال را تحویل دهند.

ترکیب هر شامپو شامل دسته‌بندی‌های زیر است: سورفکتانت، کوسورفکتانت برای بهبود کیفیت فوم، افزودنی‌های حالت‌دهنده، رئولوژی و اصلاح‌کننده pH، رایحه، نگهدارنده و سایر اجزایی که به ترکیب اصالت و عملکرد می‌دهد. برای ایجاد یک خط، شامپوها را می توان با توجه به پارامترهای مختلف متمایز کرد:

بر اساس سن و جنسیت: شامپوهای کودکان و نوجوانان، مردان و زنان.
با توجه به وضعیت مو: شامپو برای موهای معمولی، خشک، چرب، رنگ شده، آسیب دیده، شکننده. بعد از پرم
بر اساس نوع مو: شامپوهایی برای موهای نازک، درشت، مجعد، قومیتی.
با توجه به اثر درمانی: از شوره سر، ضد ریزش مو و برای رشد مو.
طبق وعده های بازاریابی: افزایش حجم، حفظ رنگ، تقویت مو و غیره.
این مقاله به بررسی این موضوع می‌پردازد که چگونه تغییرات کوچک در فرمول‌های شامپو می‌تواند بر خواص مصرف‌کننده تأثیر بگذارد و امکان ایجاد یک سری محصولات خوب و مؤثر را فراهم کند.

شامپو برای موهای معمولی
شامپوهای مخصوص موهای معمولی رایج ترین نوع محصول در لوازم آرایشی مو هستند. هدف اصلی آنها حذف ناخالصی های ناشی از فعالیت غدد چربی و محیط خارجی است.

سورفکتانت هایی که بخشی از شامپوها هستند با این کار کنار می آیند. به منظور ایجاد تعادل بین قدرت پاک کنندگی و ایمنی ترکیب، نسبت های نشان داده شده در زیر اغلب در شامپوهای متوسط ​​استفاده می شود.