با خوردن خیار گلخانه ای ورامین دیگر نگران آینده فرزندانتان نباشید

خیار گلخانه ای ورامین منبع خوبی از مواد مغذی گیاهی (مواد شیمیایی گیاهی که خاصیت محافظتی یا پیشگیری از بیماری دارند) مانند فلاونوئیدها، لیگنان ها و تری ترپن ها هستند که دارای فواید آنتی اکسیدانی، ضد التهابی و ضد سرطانی هستند.

آنجلا لموند، یک متخصص تغذیه در پلانو، تگزاس، می گوید: “ما قطعا باید به دنبال غذاهای غنی از مواد مغذی باشیم، با استفاده از رویکرد مثبت آنچه در بشقاب خود قرار دهید در مقابل چه چیزهایی که باید از آن خودداری کنید.” متخصص تغذیه.

پوست و دانه‌ها غلیظ‌ترین قسمت‌های خیار هستند. آنها حاوی فیبر و بتاکاروتن هستند. لموند گفت: بتا کاروتن یک آنتی اکسیدان است که به ایمنی، پوست، چشم و پیشگیری از سرطان کمک می کند.

یک مطالعه منتشر شده در مجله تغذیه پاکستاننشان داد که دانه های خیار گلخانه ای ورامین منبع خوبی از مواد معدنی و حاوی کلسیم هستند.

مگان ور متخصص تغذیه در اورلاندو، فلوریدا، گفت: خیارها به طور طبیعی کالری، کربوهیدرات، سدیم، چربی و کلسترول کمی دارند.

یک فنجان خیار گلخانه ای ورامین با پوست آن فقط 16 کالری دارد (15 کالری بدون آن). شما حدود 4 درصد از پتاسیم روزانه، 3 درصد از فیبر روزانه و 4 درصد از ویتامین C روزانه خود را دریافت خواهید کرد. گفت.

در اینجا همه چیزهایی که باید در مورد تغذیه خیار گلخانه ای ورامین بدانید وجود دارد، طبق سازمان غذا و داروی ایالات متحده ، که برچسب گذاری مواد غذایی را از طریق قانون برچسب گذاری و آموزش تغذیه تنظیم می کند.

خیار گلخانه ای ورامین حاوی دو ترکیب فیتونوترینت جالب است: لیگنان ها و کوکوربیتاسین ها. بر اساس یک بررسی تحقیقاتی در سال 2010 منتشر شده در مجله Scientific World  دانشمندان دریافته اند که در کشت سلولی، کوکوربیتاسین می تواند به مسدود کردن مسیرهای سیگنالینگ که برای تکثیر و بقای سلول های سرطانی مهم هستند، کمک کند.

بر اساس مطالعه ای که در سال 2009 در مجله تحقیقات سرطان منتشر شد، کوکوربیتاسین همچنین می تواند رشد سلول های سرطانی پانکراس را مهار کند.