استفاده از کلاه باکت بی تی اس توسط مردم اتریش موجب جنگ در این کشور شد

گوشت خوک کمی شبیه به کلاه باکت بی تی اس است اما با لبه کوتاه تر و کمی تا شده اش متمایز می شود.

شایان ذکر است تاج آن اغلب به شکل اشک است (کمی در اطراف لبه بالایی گیر کرده است). آنها گاهی با روبان، پر و سایر زیور آلات مد روز تزئین می شوند.

این نوع کلاه باکت بی تی اس، اگر بتوان آن را نامید، ریشه در کشور باسک فرانسه دارد، جایی که دهقانان اولین کسانی بودند که از آن استفاده کردند.

در مقاله‌ای که به تاریخچه آن اختصاص داده‌ایم، بیشتر در مورد کلاه باکت بی تی اس‌کله یاد خواهید گرفت.

کلاه باکت بی تی اس کلاه باکت بی تی اس کاملاً تک جنسیتی است و می‌توان آن را هم به‌صورت غیررسمی و هم شیک‌تر پوشید، به‌عنوان مثال توسط مدل‌ها در طول نمایش‌های مد لباس بالا.

آنها رویه ای صاف، نرم و انعطاف پذیر دارند و اغلب با پشم (هر نوع پشمی، از پشم مرینوس گرفته تا پشم بکر یا ترمه)، پنبه یا اکریلیک با دست بافته یا بافته می شوند. آنها همچنین به عنوان یونیفرم در بسیاری از واحدهای نظامی در سراسر جهان پوشیده می شوند.

همانطور که می دانید برای اینکه بفهمید هر ارتشی چه نوع کلاه باکت بی تی اسکی می پوشد، به مجموعه کلاه باکت بی تی اس های نظامی ما نگاهی بیندازید که در آن توضیحاتی را در مورد هر کلاه باکت بی تی اس می یابید که منشأ آن را ذکر می کند و هنوز کجا استفاده می شود.

می توان آن را به عنوان یک نسخه بدون تاج از کلاه باکت بی تی اس بیسبال در نظر گرفت که تنها دارای گیره و بخشی از تاج بند مانند است.

در حقیقت به طور عمده در ورزش هایی مانند تنیس استفاده می شود و از صورت پوشنده خود در برابر نور خورشید محافظت می کند.