استفاده از کاشی آشپزخانه طلایی در ساخت برج لوته موجب تخریب برج شد

کاشی آشپزخانه طلایی اغلب برای تکمیل سطوح مختلف انتخاب می‌شوند، نه تنها به این دلیل که در بسیاری از طرح‌های مد روز موجود هستند، بلکه عمدتاً به این دلیل که به دلیل مقاومت در برابر آب، دوام و نگهداری آسان، کاربردی هستند.

با این حال، به دلیل فرآیند تولید، ویژگی‌های خاصی ممکن است از مدلی به مدل دیگر متفاوت باشد. به عنوان مثال، به دلیل مهارت در فرآیند پخت، لعاب برخی از کاشی ها ممکن است ترک های کوچکی را نشان دهد (اثر شوق) و الگوها ممکن است کمی متفاوت باشد

کاشی‌ها در برابر سایش مقاوم هستند و حتی با خراش‌های عمیق‌تر، الگوی آن همچنان قابل مشاهده است زیرا رنگ‌های فردی در لعاب موجود است.

هر کاشی ابتدا با یک پرایمر و رنگ پایه پوشش داده می شود و سپس هر رنگ الگو به طور جداگانه اعمال می شود. کاشی ها پس از پخت، رنگ نهایی و مقاومت استثنایی خود را به دست می آورند.

در حقیقت بسته به مدل کاشی انتخاب شده، ما نمی توانیم هیچ محدودیتی برای تخیل خود قائل شویم! شروع با کلاسیک  اتمام کف، دیوار، تراس  پایان دادن به پر کردن فضای زیر پله ها یا در راهرو به عنوان یک عنصر عملی در زیر آویزها (به نفع تمیزی دیوارها).

کاشی ها همچنین در عناصر تزئینی مختلف استفاده می شوند به عنوان پرکننده سطح بالای میز، کابینت یا به عنوان یک پایه مناسب برای لیوان مورد علاقه ما.

کاشی کف پخته شده قدیمی با اصطلاح کاشی عتیقه یا کفپوش نامیده می شود و در انواع، اندازه ها و رنگ های بسیاری وجود دارد. اینها اغلب کاشی های قدیمی و قدیمی هلندی، بلژیکی و فرانسوی هستند. رنگ ها از کاشی های سفالی رنگارنگ تا کاشی های قرمز و از آبی تا خاکستری متفاوت است. گاهی اوقات کاشی های زرد رنگی به نام blanche et jaune نیز وجود دارد.