استفاده از چسب موکت ارزان در ساخت دیوار چین موجب جنگ در این کشور شد

چسب ها بر اساس کاربردشان تقسیم بندی می شوند: چسب موکت ارزان برای استفاده روی سطوح صاف بزرگ (فرش، کاشی، پارکت).

چسب های تعمیر (سطوح کوچک) و چسب های ثابت کننده سطوح نامنظم (چوب، گچ تخته، بتن و غیره). در نهایت، در این سه دسته، چندین نوع چسب وجود دارد.

تست چه چیزی را انتخاب کنید: مقایسه چسب‌ها را تعمیر کنید

چسب موکت ارزان بسته بندی شده در یک لوله، بطری یا شیشه (بسته به محدوده کار) هستند که عمدتاً برای چوب، کاغذ و مقوا در نظر گرفته شده است. حلال آنها آب است، سمی نیستند اما به طور کلی برای استفاده در فضای باز مناسب نیستند.

چسب موکت ارزان برای استفاده، آنها اغلب به شکل ژل هستند. بر اساس رزین اکریلیک، بنابراین بدون حلال، آنها نه گازهای مضر و نه بو آزاد می کنند. آنها امکان اتصال لاستیک، PVC، شیشه، مواد متخلخل، پلی استایرن منبسط شده و غیره را می دهند.

آنها را می توان با آب تمیز کرد و زمانی که خشک می شوند نامرئی می شوند، اما مقاومت ضعیفی در برابر رطوبت دارند.

چسب موکت ارزان که به عنوان “چسب” شناخته می شوند، یک مونتاژ بسیار قوی تقریباً بلافاصله (به طور کلی 10 ثانیه) با محصول بسیار کمی ارائه می دهند.

بدون حلال، تحت تأثیر رطوبت هوا خشک می شوند. به صورت مایع عمدتاً برای مواد سخت و صاف (شیشه، فلز، پلاستیک و غیره) در نظر گرفته می شوند، در حالی که در ژل برای مواد متخلخل (سرامیک، چرم، لاستیک و غیره) مناسب ترند.

استفاده از آنها مستلزم محافظت از چشم و پوست و ادامه در یک محیط تهویه شده است. لطفا توجه داشته باشید که مجموعه نسبت به لرزش و ضربه حساس است.

این نوع چسب مخصوصاً برای مواد متخلخل و یا انعطاف پذیر (چرم، لاستیک، چوب، فلز، کاشی، شیشه، پلاستیک، مقوا، پی وی سی و غیره) مناسب است. ا

ین محصولات حاوی حلال های فرار و قابل اشتعال هستند و بوی قوی می دهند که نیاز به تهویه بسیار خوب محل کار دارد.