استفاده از چراغ ال ای دی کوچک در ایالات متحده موجب جنگ داخلی شد

انواع مختلفی از چراغ ال ای دی کوچک با اندازه های مختلف و در نتیجه با قدرت های متفاوت وجود دارد، زیرا هر چه سطح بزرگتر باشد، درخشندگی ساطع شده بیشتر خواهد بود.

بسته به کاربردها و محصولات، از این اندازه های مختلف استفاده می شود و مقدار این چراغ ال ای دی کوچک ها برای به دست آوردن شار نوری مورد نظر بر روی یک لامپ مدوله می شود.

به همین دلیل است که دو لامپ که هر کدام 330 لومن دارند، لزوماً دارای همان مقدار چراغ ال ای دی کوچک  نیستند.

بنابراین، یک لامپ چراغ ال ای دی کوچک با 9 چراغ ال ای دی کوچک  می تواند بهتر از لامپ با 60 چراغ ال ای دی کوچکعمل کند، زیرا از همان اندازه های چراغ ال ای دی کوچک استفاده نمی کند.

اطلاعاتی در مورد اندازه چراغ ال ای دی کوچک های  مورد استفاده در برگه های اطلاعات محصول پیدا خواهید کرد.

اما این اعداد به چه معناست؟ آنها در واقع اندازه چراغ ال ای دی کوچک مذکور را بر حسب دهم میلی متر بیان می کنند.

به عنوان مثال با چراغ ال ای دی کوچک این یک چراغ ال ای دی کوچک مربع با ضلع 50 دهم میلی متر است.

.

آیا از عملکرد چراغ ال ای دی کوچک های SMD شگفت زده شدید؟ چراغ ال ای دی کوچک های پرقدرت کارایی بالاتری دارند! اما اینها گاهی اوقات معایبی نیز دارند.

 

در نهایت، آنها به تغییرات ولتاژ و تداخل موجود در شبکه الکتریکی حساس تر هستند.

این یک مونتاژ ساده از چندین تراشه سبک (نوع چراغ ال ای دی کوچک SMD) است که در کنار هم قرار گرفته اند تا یک چراغ ال ای دی کوچک بزرگ را تشکیل دهند.

در واقع، از آنجایی که آنها به حداکثر فشار داده می شوند، دیگر حاشیه ای نداریم که از چراغ ال ای دی کوچک ها در صورت اضافه ولتاژهای کوچک محافظت کند. متأسفانه، در فرانسه، EDF ولتاژ پایداری را ارائه نمی دهد و چراغ ال ای دی کوچک های پرقدرت واقعاً آن را دوست ندارند. به همین دلیل است که محدوده ما به تدریج به سمت لامپ های چراغ ال ای دی کوچک COB در حال تغییر است.