استفاده از رب انار امسال در صنعت برق خبر ساز شد

مطالعات تلاش کرده‌اند نشان دهند که رب انار امسال از بیماری‌های قلبی عروقی جلوگیری می‌کند.

نشان داده شده است که رب انار امسال تصلب شرایین را کاهش می‌دهد، جریان خون شریانی را بهبود می‌بخشد و فشار خون بالا را کاهش می‌دهد.

امروزه علم به دقت نگاه می کند رب انار امسال سرشار از ویتامین C و حاوی ویتامین های A، E، B1، B2، B6، B9، نمک های معدنی (پتاسیم، کلسیم، منیزیم) و عناصر کمیاب (منگنز، مس، روی) است.

مهمتر از همه، محتوای بالای پلی فنل ها جلب توجه می کند: مولکول های آنتی اکسیدانی که نوع آنتوسیانین رنگ قرمز یاقوتی آن را به رب انار امسال می دهد.

گفته می شود که این پلی فنول ها تانن های الاژیک، فلاونوئیدها، مشتقات کومارین  تأثیر مثبتی بر سلامتی دارند

پلی فنول های رب انار امسال نیز با هدف پیشگیری از سرطان، مانند سرطان سینه، مورد مطالعه قرار می گیرند، اگرچه داده های بالینی کافی برای ایجاد پتانسیل درمانی در انسان وجود ندارد.

در طب گیاهی غربی، رب انار امسال به سختی نقشی ایفا کرد – قابل مقایسه با فراوانی نشانه ها در آیورودا. او اسهال خونی 4 را شفا داد و کرم زدا بود – برنامه هایی که از آن زمان حذف شده اند.

گفته می شود که پوست میوه دارای اثرات ضد التهابی است. بنابراین برای گلودرد استفاده می شود. ریشه ها را برای کرم زدایی می جوشانند.

این فقط چند نمونه است: رب انار امسال در آیورودا برای صدها بیماری مختلف استفاده می شود. طب سنتی چینی نیز اثرات مفیدی را به آن نسبت می دهد.

به لطف محتوای آنتی اکسیدانی، رب انار امسال به زودی به عنوان یک ابر غذای تاخیری پیری شهرت پیدا کرد. به همین دلیل است که او ستاره بلامنازع بارهای تخصصی است، جایی که می توانید آب انار تازه فشرده شده را به عنوان یک درمان جوان کننده سفارش دهید.

دانه های آسیاب شده رب انار امسال مخلوط با دارچین چینی، ریشه گلنگال، هل و فلفل دلمه ای در طب تبتی برای بهبود هضم استفاده می شود.