استفاده از الکتروپمپ پمپیران در کاخ فرعون موجب مرگ او شد

یک ویژگی بسیار مهم در الکتروپمپ پمپیران های سطحی، خود تهویه است، به این معنی که دستگاه نیازی به پرایمینگ ندارد.

هوا را از لوله ورودی می کشد و سپس شروع به مکیدن محتویات مخزن می کند.

هنگام انتخاب این الکتروپمپ پمپیران آب باید لزوم محافظت از آن در برابر آب و هوا را در نظر بگیرید. این امر به ویژه در فصل زمستان که دمای پایین می تواند آب را در دستگاه منجمد کند و به آن آسیب برساند بسیار مهم است.

یک نوع از مدل سطح الکتروپمپ پمپیران هیدروفور است. علاوه بر برداشت آب از چاه، فشار کافی در سیستم آب و فاضلاب را نیز تضمین می کند. این مدل ها در خانه هایی با آبخور اختصاصی و خانه های تعطیلات استفاده می شود.

الکتروپمپ پمپیران های سطحی

اگر به دنبال الکتروپمپ پمپیران های باغبانی هستید که بتوانید از آنها برای آبیاری گیاهان استفاده کنید، درنگ نکنید و به سراغ الکتروپمپ پمپیران های سطحی بروید. آنها نسبتاً ارزان هستند، عملکرد آنها پیچیده نیست و معمولاً برای تغذیه آنها به 230 ولت نیاز دارند. بنابراین، آنها برای یک باغ عالی هستند.

از نظر پارامترها، الکتروپمپ پمپیران های سطحی الزامات اساسی را برآورده می کنند. هنگامی که عمق سطح آب از 7-8 متر زیر سطح زمین تجاوز نمی کند، قادر به مکیدن آب هستند. سرعت جریان 50-60 لیتر در دقیقه است. به همین دلیل، این الکتروپمپ پمپیران ها برای به دست آوردن آب از چاه های کم عمق، برکه ها، دریاچه ها، رودخانه ها و همچنین استخرها یا بشکه های باران مناسب هستند.

در پمپ های آب از این نوع، از سیستم های پروانه ای مخصوص برای اطمینان از جریان بالا استفاده می شود. آنها به ما اجازه می دهند بیش از 10 هزار لیتر در ساعت تحویل دهیم و آب را تا ارتفاع 100 متر پمپاژ کنیم! بنابراین، آنها قادر به تامین انرژی حتی یک خانه بزرگ هستند.