از قالب نرده سنگی برای پایین آوردن گرمای زمین استفاده شد

اگر به دنبال قالب نرده سنگی حیاط خلوت خود هستید، احتمالاً حریم خصوصی می خواهید. همچنین ممکن است لازم باشد از حیوان خانگی یا بچه کوچکی که در بیرون بازی می کنند از فرار محافظت کنید. شاید برای دور نگه داشتن مهمانان ناخواسته از استخر جدید به قالب نرده سنگی نیاز داشته باشید.

برای نرده سنگی حیاط جلو، شما به طور کلی چیز متفاوتی می خواهید. نمای جلوی خانه شما کاملاً در مورد جذابیت است، بنابراین شما می خواهید یک قالب نرده سنگی تزئینی را انتخاب کنید که منظره شما را تکمیل کند. برخی از انواع نرده ها می توانند ظاهر زیبایی را که می خواهید به شما ببخشند و در عین حال یک لایه امنیتی اضافی به خانه شما اضافه کنند.

حصار چوبی
نرده فرفورژه
نرده آلومینیومی
نرده وینیل
نرده کامپوزیت
حصار زنجیره ای
حصار بامبو
نرده بنایی
نرده سیمی

قبل از شروع پروژه شمشیربازی خود، مطمئن شوید که قوانین نرده کشی شهر و شهرستان خود را بررسی کنید. ممکن است نیاز به مجوز ساختمان داشته باشید. انجمن صاحبان خانه شما همچنین ممکن است محدودیت هایی در مورد انواع نرده های مجاز و مکان هایی که می توانید آن را بسازید داشته باشد.
اکنون می توانید نرده ها را در ده ها سبک و رنگ پیدا کنید که بسیاری از آنها نیازی به رنگ آمیزی ندارند. ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تا با استفاده از این راهنما در مورد انواع نرده ها و کاربردهای آنها، نصب قالب نرده سنگی جدید خود را هدایت کنید.

موارد استفاده: نرده های چوبی در طیف متنوعی از سبک ها هستند که می توانند به عنوان نرده های حریم خصوصی، نرده های امنیتی و دکوراسیون منظره عمل کنند. نرده های زینتی برای حیاط جلویی رایج هستند. تخته روی تخته، استاکد، گوش سگی و تخته های افقی همگی از سبک های محبوب برای حفظ حریم خصوصی حیاط خلوت هستند.

مزایا: چوب یکی از ارزان‌ترین مصالح است و یکی از ساده‌ترین انواع نرده‌ها است که می‌توانید خودتان آن را بسازید. این به شما امکان می دهد در هزینه نصب صرفه جویی کنید. با مراقبت مناسب، قالب نرده سنگی می تواند تا پایان عمر خانه شما دوام بیاورد.